Rådgivning

Rådgivning hos Confida betyder, at du som person bliver klædt på til, at forstå din økonomi og dermed i stand til at træffe de valg, som passer til dig.

I løbet af vores samtale vil rådgiveren stille dig spørgsmål. Med baggrund i dine svar vil rådgiveren give dig de anbefalinger, som er bedst for dig og din økonomi.

Fordelen for dig er, at rådene er givet uden anden bagtanke end, at du går fra vores møde tilfreds, med den ønskede viden, samt lysten til at anbefale Confida til andre – og det gør alene et menneske, som har oplevet en ærlig, kompetent og reel rådgivning.

Sådan rådgiver Confida

Det typiske forløb for rådgivning i Confida:

Step 1

Opstartsdialog

Et rådgivningsforløb starter med en dialog, om det du ønsker at blive klogere på. Rådgiveren stiller typisk et par uddybende spørgsmål for at sikre, at dine ønsker er forstået.

Step 2

Opfølgningsmail

Du modtager en mail med de papirer, som der er brug for forud for vores møde. Mailen indeholder også de punkter som vi har aftalt, at vi skal omkring i rådgivningen (samarbejdsaftalen). Af mailen vil prisen for rådgivning fremgå.

Step 3

Forberedelse

Rådgiveren forbereder sig til mødet på baggrund af materialet sendt fra dig.

Step 4

Rådgivningsmøde

Vi mødes – gerne på din adresse – og du modtager rådgivning om de emner, som vi har aftalt. Skulle der undervejs i rådgivningen være områder som du ønsker at vi dykker dybere i, aftaler vi det fremtidige forløb. Er der noget i din/jeres økonomi, som rådgiveren har bemærkninger til eller som hun mener, at du skal være opmærksom på fremadrettet skrives dette i præsentationen.

Step 5

Referat

Efter mødet sender rådgiveren dig et referat, så du også har baggrunden for rådene og konklusionen af vores dialog på skrift.

Hvad kan vi hjælpe med?

Hvis du er interesseret i at høre mere kan du kontakte Confida ved at bruge Kontaktformularen.